دانلود آهنگ ثابت کن از احمد صفایی + متن آهنگ 2021
تفریحی ، سرگرمی ، سلامت ، روانشناسی ، دانلود آهنگ ، دانستی ها
دانلود آهنگ ثابت کن از احمد صفایی + متن آهنگ 2021
شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 2:16 | بازدید : 246 | نویسنده : مهدیار | ( نظرات )

احمد صفایی ثابت کن

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام ثابت کن + متن آهنگ

Ahmad SafaeiSabet Kon

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی ثابت کن

 

متن آهنگ ثابت کن از احمد صفایی


ثابت کن وقتی تو با من بودی پای کسی درمیون نبوده ثابت کن من باور نمی کنم که عشق تو عشق پاک نبوده ثابت کن اون که دیدم یه خوابه حتی فکرش واسه من عذابه لرزه افتاد تنم وقتی دیدم عکسهای تو با اون تو یه قابه سهم من از عشق تو همین شد که چشام خیره بشن به ساعت فکر نمی کردم دیگه تا این حد سنگ دل بشی جداشی تو راحت کارم شده پرسه تو کوچه ها اون کوچه هایی که تو بام بودی عشق تو منو به این روز انداخت ای کاش یه لحظه هم تو جام بوی آخه چطوری ازم تو می خوای بگم هیچی بین من و تو نیست خیره شو تو چشمام نگام بکن بگو که این حرفا حرف تو نیست ثابت کن اون که دیدم یه خوابه حتی فکرش واسه من عذابه لرزه افتاد تنم وقتی دیدم عکسهای تو با اون تو یه قابه سهم من از عشق تو همین شد که چشام خیره بشن به ساعت فکر نمی کردم دیگه تا این حد سنگ دل بشی جداشی تو راحت کارم شده پرسه تو کوچه ها اون کوچه هایی که تو بام بودی عشق تو منو به این روز انداخت ای کاش یه لحظه هم تو جام بوی

 



برچسب‌ها: احمد صفایی ,

موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


















































می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جی فان و آدرس jfun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1152
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 458
:: بازدید هفته : 1409
:: بازدید ماه : 1350
:: بازدید سال : 28959
:: بازدید کلی : 54408